user_mobilelogo

Temaet i år er alrså «Lilo og Stitch». Alle barna bør derfor ha på seg: f.eks. hawaiiskjorter, blomstrete t-skjorter eller fargerike klær. Hvis dere har, er det også fint med blomsterbånd eller bast(strå)-skjørt. Andre rekvisitter som badeballer og palmer er også lov å ta med. Husk at det må være mulig å turne i klærne. 

Opplegg – viktig tidsplan

Selve opplegget på Rena er slik for barn som skal delta begge dager:

Lørdag, registering kl 10.00-11.00 på Rana skole. Alle møter her uansett om de skal sove over eller ikke. Vi bruker dette som base. gjennom hele helga. 
• Kl. 12.00 er det skramletog i Rena sentrum. Da går vi i tog og lager lyd og leven i gatene. Fint om barna tar med noe å bråke med. Flaske med småstein bråker mye og er enkelt.
• Basismesterkapet er kl. 14.00. Trenerne vil plukke ut noen som skal være med på den uhøytidelige hinderløypekonkurransen.
• Utover ettermiddagen og kvelden er det masse morsomme aktiviteter.

• Vi trenere har kontroll på alle måltider.

Det er veldig hyggelig om foreldrene er med og ser på ungene, på både skramletog og basismesterskap, lørdag og showet søndag. 

• For dere som kjører opp og ned se vedlegg med tider for hele programmet. Si ifra til oss trenere hvis du drar hjem med ditt barn.


• Søndag mellom kl. 07.00-09.00 er det frokost for de som overnatter. Vi går sammen ned til generalprøven før showet.
• Kl. 09.15 oppmøte på Rena skole for de som ikke overnatter.

Generalprøven er kl. 09.43, med kostymer. Viktig at alle er på plass da alle klubbene har fått fastsatt tid for en gjennomkjøring av sitt show. 


• Etter treningen er det lunsj før vi stiller opp til defilering (marsjering gjennom Renas gater).. kl 1120. Da har vi på svart Elverum turn-treningsdrakt (ev. svarte håndball-/fotballdresser). og går gjennom Renas gater til Engvoll. 

• kl. 12 Åpningen av barnekretsturnstevnet på Engvoll. Vi er femte klubb som skal vise sitt show. Det deles ut to priser til "Best in show" - klubber med under og over 50 deltakere. 
• Avslutning og premieutdeling ca. kl. 15.00.

Detaljert program

Rena turn har laget et detaljer program som du gjerne må skrive ut: https://www.gymogturn.no/wp-content/uploads/2017/10/Program2.pdf Her finner du kart, parkering detaljert info om alle aktiviteter og hva som skjer hvor. 

Pakkeliste

  • Kostyme
  • Tights eller Short som kan brukes i skramletog og aktiviteter
  • Elverum turn overtrekksdress (svart)
  • Se over lista med aktiviteter for ev. skrift - hvis du skal være med på skumparty kan du bli veeeelig våt... ;-)
  • Sovepose
  • Liggeunderlag
  • Toalettsaker
  • Håndkle
  • Solkrem
  • Vannflaske
  • Ev. vanlig skift/hverdagsklær/varme klær for kvelden. Regntøy ved behov (følg med på værmeldinga)
  • Ev. medisiner (ved slike behov gi beskjed til trenere)
  • Det er mulighet for å kjøpe i noe i kiosken. Ta med litt penger til is og brus gjennom helga. Vi trenere kan ta vare på disse hvis det er ønske om det (konvolutt med navn)

Dere som skal sove over, må ta hensyn til små klasserom. Hvis barna har med dobbel madrass må det ligge to på denne. 

Viktig at alle barn fra 8 år og yngre har med foreldre hele helga.

Ordensregler

Klubbene er ansvarlig for å rydde og holde orden i klasserommene under stevnedagene, slik at disse kan overleveres til Rena IL Turn i den stand de ble lånt ut. Klubbene må kaste søppel og koste over gulvene. Som representant for norsk turn har man en spesiell plikt til å vise god oppførsel. Vi setter pris på at alle foreldrene hjelper til med rydding i klasserommet og passer på at ungene har kastet søppel og får med seg alle sine ting før de reiser hjem. 

Vi ønske å legge ut litt bilder og reklamere for Elverum turn under barnekretsturnstevnet. Si fra hvis dette ikke er greit for ditt barn.

Følg med på Facebookgruppen til Elverum turn gjennom helga for ev. oppdateringer og raske beskjeder. 


Hilsen Tonje, Helene, Benjamin og Anna